9 Ağustos 2015 Pazar

Güncel


Yeni bir güncelden daha herkese selam olsun! Bugünde dolu dolu bir güncel sizleri bekliyor. O yüzden kısa bir yazıyla sizi güncelle buluşturmak istiyorum. (Tabi okuyanlar için)

Uzun zamandır bekleyen Billy Bat serisinden ilk günceli bugün 1 cilt olarak veriyoruz. Haftaya da güncele gelmiş olur seri. Seriyi hala okumayan varsa gitsin camdan atlasın bize bir iyilik yapsın. Billy okunmaz mı?! Girls of the Wild's 1 bölümle haftayı kapatan bir seri. Editörü bayağı bir sıkıntıda, umarız haftaya güncele getirir. (Bende umuyorum siz gibi) Ippo yine aynen devam ancak haftaya bölüm olmayacak sebebi çevirmenimizin işlerinden dolayı. Ama sonraki hafta 2'den fazla bölüm gelebilir. Bekleyip görelim. Like a Wolf serisinde de finale 5-6 kadar bölüm kaldı yakında bu seri de bitecek, tekrardan öneriyorum okuyun güzel seridir. Nisekoi aynen devam, kim demiş sıkıntı var diye?! Nisekoi güncele de yavaş yavaş yaklaşıyoruz. Amacımız güncele hızlıca getirip sonrasında rahata ermek tabii ki. Sanctuary de son zamanlarda istikrarlı gidiyor, şu serinin okurları lütfen yorum atıp çevirmeni gazlayın yoksa çevirmiyor. Übel'in de güncel bölümünü vererek bu haftayı kapatıyoruz. Feng Shen Ji ise haftaya olacak.

Bugünlük de bu kadardı haftaya görüşmek dileğiyle, iyi okumalar. Ve unutmadan lütfen yorum atın!

- NiTian ErXing

Billy Bat: Cilt-16

Girls of the Wild's: 193

Hajime No Ippo: 611-612

Like a Wolf: 92-93

Nisekoi: 151-152

Sanctuary: 62-63

Ubel Blatt: 136

16 yorum:

  1. Güncel için teşekkürler elinize sğalık girlsü bekliyoduk 1 bölüm geldi ama solun şimdi ingil,izcesi en heyecanlı yerde beklemekteyiz

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık. Teşekkürler. Like a Wolf a başladım nihayet. Sanctuary sırada.

    YanıtlaSil
  3. Vagabond var mı güncel geldi mi takip edemedim ama sanki bir bölüm daha vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önceki güncelde de söylediğimiz gibi Vagabond için scan bekliyorum. Scan çıktığı hafta bölümü vereceğiz.

      Sil
  4. Specter' sözüm sana: Sanctuary hazır elim boşken gani gani gelse çok iyi olur, herkes için.
    Tüm bölümleri hazırlamak için vaktini ayıran arkadaşlara da teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Özellikle bu sıcak günlerde bu tür işlerle uğraşması daha da zorken istikrarınızın sürmesi takdire şayan. Güncel ve emekleriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık, sayenizde manga okuyoz :D

    YanıtlaSil
  7. Güncel için çok teşekkürler. Sizlerden takip ettiğim seriler; Vagabond, Berserk, OP ve Blade of the Immortal serileridir. Sayenizde çoğu seri güncele geldi(özellikle de Berserk). Kısa bir sorum olacaktı. Blade of the Immortal serisini bildiğim kadarıyla Smoker usta çeviriyordu; o da askere gitti, geldi diye biliyorum. İşte soru; Blade of the Immortal serisini çevirmeye tekrar başlayacak mı? Daha da açık olmak gerekirse, Blade of the Immortal serisinden bölüm gelmeye tekrar ne zaman başlanabilir? Herkese iyi geceler.

    YanıtlaSil
  8. Elinize sağlık. Sanctuary'e başlamak için tamamlanmasını bekliyordum ama madem gaz lazım okuyup yorumlayalım :v Bir sonraki günceli -daha doğrusu Mugen no Juunin'i- 4 gözle bekliyorum. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  9. Eyvallah tortuga... bunca beklemekten sonra billy gibi bi mangayi tekrar okumak cok iyi gelecek. Ayrıca takip ettiğim bir diger seri de sanctuary. Sayin Specter bey bu seriyi takip eden yok zaten diye ceviriyle ugrasmiyorsaniz okuyani var. Benden baska okuyani var mi bilmiyorum ama... gerci politik bir seri oldugu icin cevirisi diger serilere gore daha zor olabilir ama yine de bekliyoruz. Bize bi kiyak gec ;-) ve tekrardan billy bat, sanctuary cevirmen ve editorlerine ve tabi ki diger cevirmen ve editorlere de tesekkurler, emeginize saglik...

    YanıtlaSil
  10. İppo görünce duygulanıyorum ;)

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık jeagu mal yaa vurmak istiyorum bi tane Nisekoi içinde elinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Elinize saglik ancak lütfen su serileri online okumaya koyun 2 haftadır seriler geliyor okuyamiyorum

    YanıtlaSil
  13. Helal olsun be taşak mnakiden bu yana istikrarını koruyan grup bi siz varsınız

    YanıtlaSil