16 Şubat 2015 Pazartesi

Güncel



Merhaba arkadaşlar. Yine bir güncel zamanı geldi, çattı. Keşke gelmez olaydı bu lanet olası gün, keşke son üç-dört günü geri alabilseydik, hiç yaşamasaydık… Özgecan’ı henüz 20’sinde iken cani itin tekine kurban verdik. Bu olay hakkında zibilyon tane suçlu bulabilirsiniz. O öyle olsaydı, bu böyle olsaydı diyorsunuzdur… Güç sahibi insanlar diyorsunuzdur… 

Söyleyecek pek fazla bir şey yok. Ülkemizde on yıllardır süregelen kadına şiddet artarak devam ediyor. Herkes sözde hümanistliğini yaşarken, günde onlarca kadın tecavüze uğruyor, şiddet görüyor. Sonu yakın zamanda da gelecek gibi de durmuyor maalesef ki. Çözüm olarak ise toplumumuzdaki insanları bilinçlendirmeliyiz. Halkımız cahil, siz de biliyorsunuz. Saçma sapan adetlerin peşinden gidebiliyorlar ya da oradan buradan duyduklarını istemsizce uygulayabiliyorlar her ne kadar mantıksız da olsa. Umarım zamanı geldiğinde siz de toplumun bilinçsiz bir üyesi olmazsınız. Kadının değerini her daim yükselten bir birey olursunuz.

Girls of the Wild's: 173

Green Blood: 36-40

Iron Knight: 11-12

Like a Wolf: 42-51

Sanctuary: 57

Shin Angyo Onshi: 45

The Breaker Yeni Dalgalanmalar: 159-160

Twelve Nights: 41

3 yorum:

  1. Teşekkürler güncel için. Allah rahmet eylesin ne desem bilemiyorum bu konuda.

    YanıtlaSil
  2. Böyle rezil bir olaya ve kadınların yaşadı sıkıntılara güncelinizde yer vermeniz gerçten çok önemli bir konu.Bu duyarlılığınızdan dolayı bir kız olarak sizleri tebrik ederim.Erkek evlatlar kız evlatlardan daha farklı bir düşünce düşünce tarzıyla yetiştirildiği,yaptığı her hata erkek o bişey olmaz laflarıyla yetiştirildiği sürece bu tür olaylar maalesefki devam edecek bu ülkede.Kadına ve kız evlatlara verilen değer artmadığı sürece bu tip rezil olaylarla daha çok karşılaşırız.Neyse yine de bu güncel yazınız için teşekkür ederim.
    Güncel için elinize ve emeğinize sağlık,teşekkürler.

    YanıtlaSil